Ostatnio coraz więcej osób pyta co jemy na śniadanie, jakie potrawy zabieramy do pracy, co można zrobić dzień wcześniej i zabrać na śniadanie do pracy – dobre pytanie 🙂 mamy dla was kilka naszych ulubionych propozycji, które bardzo ułatwiają nam życie. Wam tez powinny się spodobać. Wybrałyśmy specjalnie śniadania na słodko, na słono, śniadania do lodówki, które robi się dzień wcześniej, śniadania węglowodanowe i śniadania białkowo-tłuszczowe. Każdy z nas jest inny. My najlepiej czujemy się po śniadaniu białkowo-tłuszczowym, a węglowodany spożywamy w późniejszych porach dnia. Wiele za to osób potrzebuje porządnej dawki węglowodanów, żeby poczuć moc o poranku 🙂
Testujcie i dostosujcie jadłospisy do własnych potrzeb.

A jeżeli macie z tym problem – chętnie pomożemy. Sprawdźcie nasze diety, dzięki którym w naturalny i prosty sposób nauczysz się komponować pyszne posiłki w ciągu dnia. Możesz zacząć już teraz DIETY FOOD HARMONY
Jeżeli masz jakieś pytania – pisz śmiało – z przyjemnością odpowiemy 🙂 foodharmonydiety@gmail.com

Koniecznie napiszcie w komentarzu czy takie artykuły są dla was pomocne i udostępnijcie znajomym. Szerzenie zdrowego odżywiania to nasza wspólna misja 🙂

A teraz juz konkrety 😉 nasze TOP 10 śniadań na wynos 🙂

 

SZYBKIE ŚNIADANIE Z PATELNI – jaglane kaszotto

Śniadania z patelni to szybki, prosty i zdrowy sposób na dobry start dnia. My proponujemy kaszę jaglana z warzywami.> Kaszę można ugotować rano i w międzyczasie przygotować na patelni warzywa. Całość zajmie nie więcej niż 15 min. Można tez przygotować więcej i będzie na kolejny dzień lub na kolację. Jeżeli nie masz rano czasu ugotuj kaszę jaglaną i pokrój warzywa dzień wcześniej, rano wystarczy tylko zmieszać wszystko na patelni i zabrać do pracy.

 

Muffinki na słodko i na słono – idealne do pracy

Muffiny kawowo-daktylowe - bez jajekMUFFINKI DAKTYLOWO-KAWOWE – bez jajek 

Kto ma ochotę zacząć dzień od muffinek ? Poprawiają humor od razu. Bazą do muffinek są płatki owsiane i daktyle, także nie ma to nic wspólnego z niezdrowymi muffinami napakowanymi cukrem! Przygotowanie ich to chwila, a kiedy pieką się w piekarniku masz czas na przygotowanie się do pracy 🙂 Muffinki można tez przygotować dzień wcześniej, choć szczerze przyznamy, że lepiej smakują tego samego dnia.

 

ŚNIADANIOWE MUFFINY OWINIĘTE BOCZKIEMŚniadaniowe muffinki owinięte boczkiem
Muffinki białkowo-tłuszczowe – czyli podkręcamy metabolizm z rana. Jak wiadomo dieta białkowo-tłuszczowa sprzyja redukcji masy, a śniadania białkowo-tłuszczowe nam na pewno dodają energi. Muffinki proste, ekspresowe, pysznie smakują na zimno i na ciepło.

 

BIRCHER MUESLI – ŚNIADANIE Z LODÓWKI

Śniadanie z lodówki – czyli takie które robicie wieczorem, wstawiacie do lodówki i rano jest gotowe. Dodatki można użyć dowolne, jakie macie w domu. Przepis przywieziony z Australii, który pozostał z nami do dziś. Najlepsza opcja dla zabieganych 🙂

 

Granola dla zapracowanych to podstawa!

CZEKOLADOWA GRANOLA Z KASZĄ GRYCZANĄ

Jeżeli nie masz czasu rano – koniecznie miej pod ręką granolę. Zrób zapas, schowaj do słoika, a kiedy rano będziesz się spieszyć, a lodówka pusta, weź garść granoli, ulubione owoce i zapakuj do pojemniczka. Do tego kup po drodze jogurt i masz pyszne pełnowartościowe śniadanie. Zdrowe odżywianie naprawdę nie jest takie trudne 🙂

 

GRANOLA W 5 MINUT – BEZ PIECZENIA

Nie masz czasu piec granoli? Jest na to sposób – granola bez pieczenia 🙂 Banalny mix, a na pewno zadowoli wasze kubki smakowe 🙂  Jogurt, mleko roślinne, owoce i w kilka minut i śniadanie gotowe. Na wynos idealne. To śniadanko z kolei przywiezione zostało z Tajlandi – z tygodniowego detoksu z którego przywiozłyśmy mnóstwo zdrowych i nietypowych inspiracji 🙂

 

 

WEGE SANDWICH Z KALAFIORAWege sandwich z kalafiora

Kto podejmie wyzwanie i zrobi chleb z kalafiora ??? Dla wszystkich bezglutenowców jest to naprawdę petarda 🙂 z chleba wychodzą najlepsze kanapki 🙂 w wersji wege z Buraczany humus lub w dowolnej jaką lubicie. W tajemnicy podamy wam przepis z naszej nowej diety białkowo-tłuszczowej, która wkrótce będzie w sklepie 🙂 Kanapki z kalafiora przekładamy upieczonymi plastrami boczku, do tego awokado, pomidor, czerwona cebulka i majonez!. Niebo w gębie 🙂  I choć wygląda to na skomplikowane, uwierzcie, ze nie jest. Wystarczy zmiksować kilka produktów, wylać na blachę i upiec. Reszta wedle własnej fantazji

ciasteczka owsianeŚNIADANIOWE CIASTECZKA OWSIANO – CYNAMONOWE

Dla mega zapracowanych są i śniadaniowe ciasteczka, które najlepiej przygotować wieczorem. Na rano będą jak znalazł. Z kawką o poranku smakują idealnie 🙂 reszta zostanie na popołudniową przekąskę.

 

 

3 POMYSŁY NA OWSIANKI Z LODÓWKI – czyli co na śniadanie kiedy nie masz rano czasu?

I nasz ostatni HIT – owsianki do lodówki. Tego musicie się koniecznie nauczyć, zdecydowanie ułatwi to wasze życie, zwłaszcza to o poranku 🙂 Do wyboru 3 pyszne smaki, choć możecie napisać w komentarzu wasze ulubione kombinacje, może to wy zainspirujecie nas do kolejnych owsiankowych przepisów.

 

Sekret młodości

SEKRET MŁODOŚCI – CZYLI SMOOTHIE NA ŚNIADANIE

Najprostszy, najszybszy i mega zdrowy sposób na śniadanie? SMOOTHIE. My pijemy codziennie i wam również polecamy. Zalet jest mnóstwo w tym również oszczędność czasu 🙂

Koniecznie podzielcie się z nami opinią na temat artykułu, czy był pomocny, czy chcecie takich więcej 🙂 I oczywiście udostępniajcie, niech pomysły idą w świat 🙂

Życzymy smacznego i dużo zdrowia 🙂 Harmonki

Jeżeli nie umiesz samodzielnie planować posiłków, a zdrowe odżywianie to ciągle problem, który planujesz rozwiązać – chętnie pomożemy! Sprawdź nasze diety na Thermomix i nie tylko i w końcu zacznij cieszyć się zdrowiem i dobrym samopoczuciem!

SKLEP FOOD HARMONY