Jesteśmy zdecydowanie fankami burgerów bez bułek 🙂 a burger z awokado to jeden z ulubionych! Najlepszy na śniadanie, przekąskę jak również kolację. Mnóstwo białka i zdrowych tłuszczy + dodateczek boczusiu do smaczku 😉 Pychotka! Jest do również posiłek białkowo-tłuszczowy, który doda energii i przyspieszy metabolizm. Jeżeli jesteś fanem kolorowych FIT kanapeczek spróbuj koniecznie nasz hit Wege sandwich z kalafiora . Podbił serca wielu osób i czeka na Ciebie 😉

„Burger w wersji FIT

SKŁADNIKI:

  • 1 awokado
  • 1 plaster pomidora
  • łyżka czerwonej cebulki
  • kilka liści szpinaku lub sałaty
  • 2 cienkie plastry boczku
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki musztardy francuskiej
  • sól
  • pieprz
  • chili

PRZYGOTOWANIE:

Piekarnik rozgrzewamy do 180°C
Wkładamy plastry boczku ułożone na papierze pergaminowym. Można również podsmażyć boczek na patelni razem z jajkiem.
Jajko rozbijamy na patelni, tak aby żółtko nie wypłynęło i przygotowujemy jajko sadzone
Awokado obieramy, przekrawamy na pół i wyjmujemy pestkę
Każdą połówkę smarujemy w środku łyżeczką musztardy
Na jednej połówce układamy kolejno: liście szpinaku, boczek, jajko, plaster pomidora, czerwoną cebulkę. Doprawiamy solą pieprzem i chili
Zamykamy drugą połówką awokado
Burger gotowy.

Smacznego 🙂

Fanów awokado zapraszamy do przetestowania Avojajo na chlebku domowym

A fanów sportu i zdrowego odżywiania zapraszamy na nasz kolejny FIT WEEKEND już  maju 🙂 mnóstwo atrakcji i ogromna dawka motywacji!