Jesteśmy zdecydowanie fankami burgerów bez bułek 🙂 a burger z awokado to jeden z ulubionych! Najlepszy na śniadanie, przekąskę jak również kolację. Mnóstwo białka i zdrowych tłuszczy + dodateczek boczusiu do smaczku 😉 Pychotka! Jest do również posiłek białkowo-tłuszczowy, który doda energii i przyspieszy metabolizm. Jeżeli jesteś fanem kolorowych FIT kanapeczek spróbuj koniecznie nasz hit Wege sandwich z kalafiora . Podbił serca wielu osób i czeka na Ciebie 😉

Więcej na temat diety Paleo znajdziecie tutaj Dieta białkowo tłuszczowa, czyli Paleo 

„Burger w wersji FIT

SKŁADNIKI:
  • 1 awokado
  • 1 plaster pomidora
  • łyżka czerwonej cebulki
  • kilka liści szpinaku lub sałaty
  • 2 cienkie plastry boczku
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki musztardy francuskiej
  • sól
  • pieprz
  • chili
PRZYGOTOWANIE:
  1. Piekarnik rozgrzewamy do 180°C
  2. Wkładamy plastry boczku ułożone na papierze pergaminowym. Można również podsmażyć boczek na patelni razem z jajkiem.
  3. Jajko rozbijamy na patelni, tak aby żółtko nie wypłynęło i przygotowujemy jajko sadzone
  4. Awokado obieramy, przekrawamy na pół i wyjmujemy pestkę
  5. Każdą połówkę smarujemy w środku łyżeczką musztardy
  6. Na jednej połówce układamy kolejno: liście szpinaku, boczek, jajko, plaster pomidora, czerwoną cebulkę. Doprawiamy solą pieprzem i chili
  7. Zamykamy drugą połówką awokado
  8. Burger gotowy.

Smacznego 🙂

Fanów awokado zapraszamy do przetestowania Avojajo na chlebku domowym

Jeśli podobają ci się nasze przepisy zapraszamy do Świata naszych Diet

Sklep Food Harmony