To śniadanie zawsze smakuje pysznie. Zarówno na ciepło jak i na zimno. Można je jeść z wszystkimi owocami, posypywać granolą, orzechami, rodzynkami, kokosem. Lista kombinacji nie ma końca 🙂

Rolę główną przejmują tu nasiona chia. Są to maleńkie ziarenka pochodzące z Ameryki Południowej, które świetnie zagęszczają potrawy. Posiadają nieocenione walory zdrowotne. Stanowią bogate źródło kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6. Do tego są skarbnicą witamin i minerałów. Zawierają wapń, magnez, fosfor, żelazo, cynk, witaminy z grupy B, witaminę E, a dodatkowo są niskokaloryczne! Połączenie chia z mlekiem kokosowym i różnymi owocami to idealny start dnia i dawka mnóstwa energii!

SKŁADNIKI (2 porcje):
  • 400 ml mleka kokosowego
  • 4 łyżki nasion chia
  • łyżka miodu
  • ulubione owoce
PRZYGOTOWANIE:

To śniadanie najlepiej przygotować dzień wcześniej.
W garnuszku podgrzewamy mleko kokosowe, dodajemy chia i miód. Mieszamy, aż wszystkie składniki się złączą, przelewamy do miseczek. Wkładamy do lodówki na noc.
Rano posypujemy owocami i gotowe 🙂

Możemy też zjeść od razu na ciepło, będzie równie pyszne.

Miłego dnia!