Na wstępie kilka słów na temat oczyszczania organizmu i czego możecie się spodziewać po tym tygodniu.

Detoks w obecnych czasach jest potrzebny praktycznie każdemu, ponieważ na wszelkiego rodzaju szkodliwe toksyny jesteśmy narażeni praktycznie wszędzie i do tego codziennie. Jedzenie, kosmetyki, środki czystości, powietrze, gleba, – pełne są chemii. Do tego dochodzi stres i życie w pędzie. Wpływa to niekorzystnie na nasze zdrowie, samopoczucie i wygląd .

Dlatego cieszymy się bardzo, że jesteście tu i podjęliście ten pierwszy krok do zdrowego stylu życia 🙂 Mamy nadzieję, że przedstawiony plan spełni wasze oczekiwania i że dotrwacie do końca 🙂

Trochę pracy będziecie musieli włożyć w przygotowanie posiłków, dlatego aby ułatwić to, przygotowałyśmy menu, w którym część potraw będziemy robić na dwa dni. Pamiętajcie, też że zawsze możecie zamienić jakieś składniki, których nie posiadacie na coś co macie pod ręką. Zupę  krem z dyni można zamienić na przykład na krem z kalafiora 😉 Ważne jest by dostosować rytm i plan do własnych potrzeb i stylu życia. Dobry plan to podstawa!

Na ten tydzień pożegnamy:

  • cukier
  • kawa i czarna herbata
  • alkohol
  • gluten
  • nabiał
  • jajka
  • mięso
  • ryby i owoce morza
  • papierosy – jeżeli dasz radę 😉

Menu będzie bazować na warzywach, owocach, kaszach, dobrych tłuszczach i zdrowych deserach, aby umilić te kilka dni 🙂

CZEGO MOŻECIE SPODZIEWAĆ SIĘ W TRAKCIE I PO DETOKSIE?

Każdy organizm jest inny i w innym stopniu zanieczyszczony. Zazwyczaj w pierwszych dniach, może nas dopaść tak zwany „kryzys” podczas detoksu, który może objawiać się bólami głowy, osłabieniem, gorączką, kłopotami ze snem, czy dreszczami. Nie zawsze tak musi być, ale tak reagować może nasz organizm na nagłe usuwanie toksyn.

Z tego powodu też wyznaczyłyśmy start wydarzenia na weekend, tak aby każdy miał trochę spokoju w razie potrzeby 🙂

A teraz z pozytywnych informacji, po tym okresie, zazwyczaj następuje znaczny wzrost energii, poprawi się nastrój psychiczny i wygląd. Później będzie już tylko lepiej. Oczyszczony organizm lepiej przyswaja wszystkie dobre substancje, przyspiesza się metabolizm, zaczynamy gubić zbędne kilogramy, poprawia się cera a dobre samopoczucie sprawi, że będziecie chcieli czuć się tak zawsze 🙂
Detoks to też pierwszy krok do zmiany nawyków i do zdrowego stylu życia!

Zatem weź głęboki oddech i zaczynamy 💪👍😍

CO POTRZEBUJESZ:

1. Litrowy bidon/termos
2. Pojemniki na lunch
3. Pozytywne nastawienie 🙂

KILKA PROSTYCH ZASAD:

1) Pijemy minimum 2l płynów dziennie
2) Wspieramy się ziołowymi herbatkami, imbirówką, świeżymi sokami
3) Jeden Smoothie dziennie obowiązkowy
4) Codziennie uzupełniamy menu o kiszonki – to naturalny probiotyk
5) Warzywa i zupy możesz jeść w nieograniczonych ilościach
6) Nie doprowadzaj się do głodu – zjedz coś zanim cię dopadnie!

TWOJE TYGODNIOWE MENU


DZIEŃ #1

START

ŚNIADANIE

LUNCH

SNACK

KOLACJA


DZIEŃ #2

START

ŚNIADANIE

LUNCH

SNACK

KOLACJA

 


DZIEŃ #3

START

ŚNIADANIE

LUNCH

SNACK

KOLACJA


DZIEŃ #4

START

ŚNIADANIE

LUNCH

SNACK

KOLACJA


DZIEŃ #5

START

ŚNIADANIE

LUNCH

SNACK

KOLACJA


DZIEŃ #6

START

ŚNIADANIE

LUNCH

SNACK

KOLACJA

 


DZIEŃ #7

START

ŚNIADANIE

LUNCH

SNACK

KOLACJA

  • W nagrodę zjedz to na co masz ochotę, ale nie zapomnij o warzywkach 🙂

SMACZNEGO!

 


 

 

SNACKS Z SUSZARKI – przygotuj już teraz i trzymaj jeżeli dopadnie cię głód.

KRAKERSY Z SIEMIENIA LNIANEGO
Można je jeść kiedy tylko przyjdzie ci ochota, zawierają bardzo dużo błonnika, który jest niezbędny przy usuwaniu toksyn z organizmu.

CHIPSY Z JARMUŻU
Te chipsy zaskoczyły już nie jedną osobę, można jeść bez ograniczeń

BURACZANE KOKOSANKI
Coś słodkiego na ząb z energią 🙂

 

.