Placuszki bananowo-owsiane

3 składniki, szybkie w przygotowaniu, pyszne, słodkie, bez glutenu, bez cukru 🙂 Znikają z talerza w mig. Takie placuszki to również świetna przekąska do szkoły. Na zdrowie wszystkim dzieciakom 🙂

SKŁADNIKI:
  • 2 banany
  • 1 jajko
  • pół szklanki płatków owsianych
  • szczypta sody oczyszczonej (opcjonalnie)
  • olej kokosowy do smażenia
PRZYGOTOWANIE:
  1. Banany obieramy, przekładamy do miski i ugniatamy widelcem.
  2. Dodajemy jajko, płatki owsiane, sodę i mieszamy.
  3. Na patelni smażymy z dwóch stron placuszki najlepiej o średnicy około 5 cm.
  4. Podajemy same lub z ulubionymi owocami, jogurtem naturalnym, czy polane syropem klonowym.

Smacznego.

Placuszki bananowo-owsiane

Zdrowe i szybkie przepisy to nasza specjalność. Jeżeli potrzebujesz odpowiednio dobrać dietę i nauczyć się komponować posiłki w ciągu dnia, tak aby sprzyjały twojemu zdrowiu, chętnie pomożemy. Zajrzyj do świata naszych diet.

SKLEP FOOD HARMONY

Placuszki bananowo-owsiane
Placuszki bananowo-owsiane