Ulubiony obiad w naszym stylu. Dlaczego? Bo jest szybki, sycący i zdrowy 🙂 Takie michy możesz tworzyć z tego co masz pod ręką, zwłaszcza jak chcesz wyczyścić lodówkę. Są świetnym pomysłem na lunch do pracy i alternatywą dla tradycyjnego obiadu.

Komosa – pożywne źródło białka

SKŁADNIKI:
  • Poł szklanki ugotowanej komosy ryżowej (quinoa)
  • mix dowolnych sałat
  • 2 małe bataty
  • 1 średni burak
  • pół cukinii
  • pół czerwonej papryki
  • pół marchewki
  • Garść pestek dyni
  • Olej kokosowy

SKŁADNIKI DRESSING:

  • Oliwa z oliwek
  • Sól himalajska
  • pieprz
  • Sok z połówki cytryny
  • Mieszanka ziół włoskich
PRZYGOTOWANIE:

Rozgrzej piekarnik do 180℃.

W międzyczasie pokrój bataty, cukinię i buraki na cienkie plasterki (do 1cm). Na papierze do pieczenia rozłóż pokrojone warzywa i posmaruj olejem kokosowym. Piecz z termo obiegiem na 180℃ przez około 20 minut.

Następnie , pokrój marchewkę i czerwona paprykę.

Umytą sałatę wyłóż do miski, dodaj komosę ryżową, poukładaj pozostałe składniki i posyp pestkami dyni.
Gotową michę dopraw do smaku oliwą, sokiem z cytryny, solą, pieprzem i ziołami włoskimi.

Na zdrowie 🙂