Wiśniowo-kokosowa smoothie bowl

Ostatnio panuje moda na smoothie bowls 🙂 i dobrze bo jest to świetny sposób na zdrowe, szybkie śniadanie czy deser. Można w nich przemycić mnóstwo zdrowych owoców, warzyw, kasz, superfoods itd. Praktycznie wszystko 🙂 Aby być zawsze przygotowanym do zrobienia smoothie bowl, warto mieć zapas zamrożonych bananów i innych ulubionych owoców. Świetna alternatywa kiedy brakuje ci pomysłu na zdrowy deser dla ciebie, dzieciaków i całej rodziny 🙂 Sprawdź inne pomysły na smoothie bowls Truskawkowa smoothie bowl   🙂

SKŁADNIKI:
  • 1/4 szklanki komosy ryżowej
  • 1 mrożony banan
  • 3/4 szklanki wiśni (najlepiej mrożonych)
  • 1/2 szklanki gęstego mleka kokosowego
  • łyżeczka oleju kokosowego
  • syrop z czarnego bzu (opcjonalnie)
  • ksylitol
PRZYGOTOWANIE:

Komosę ryżową zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na pół godziny. Można również użyć ugotowanej komosy, jeżeli masz już gotową.
Wszystkie składniki następnie przekładamy do blendera i miksujemy na gładko. Dla pięknego koloru dodajemy syrop z czarnego bzu w ilości wedle uznania 🙂 my dodałyśmy około 2 łyżki.

Jeżeli użyjesz mrożonych owoców, powstanie pyszny mrożony deser 🙂 Smacznego

 

Wiśniowo-kokosowa smoothie bowl

Wiśniowo-kokosowa smoothie bowl