Uwielbiamy 🙂 takie przepisy są szybkie, pyszne, a co najlepsze zawsze zadowalają wszystkich członków rodziny ☺ tych małych i dużych. Mają niestety jeden minus bardzo – szybko znikają i trzeba zrobić wszystko od nowa ☺
Idealne rozwiązanie na szybkie śniadanko lub popołudniową przekąska. Chlebek z powodzeniem można przechowywać do kilku dni, choć wątpimy, że tak długo u was zagości ☺

Domowe chlebki często wykorzystujemy w naszych DIETACH NA THERMOMIX. Za każdym razem proponujemy je w inny sposób, tak abyście nauczyli wykorzystywać różne składniki w swojej diecie i aby dania były w pełni wartościowe! A co najlepsze, aby na długo z wami zostały.

Możesz już dziś zacząć zdrowo się odżywiać z nami. Wypróbuj jedną z naszych diet i zobacz zmiany już po tygodniu. Nasze diety są idealne dla alergików, nie zawierają glutenu, nabiału i białego cukru. TAK – walczymy razem z uzależnieniem od cukru 🙂 Dodatkowo poznacie pyszne fit desery, które nie tylko zastąpią wam słodycze, ale również są przygotowane tak aby były pełnowartościowym posiłkiem.

NIE CZEKAJ – KUP TERAZ

Na naszej stronie polecamy również zakupy w sklepie internetowym EKOCHATKA

– zakupy on line z dostawą na terenie całej polski.

Świetne jakościowo produkty w dobrych cenach. Nasz nowy partner i ulubiony sklep ekologiczny w Krakowie 🙂 Nie masz czasu na zakupy – problem rozwiązany.
Zrób zakupy w Ekochatce i ruszaj z dietą już dziś 🙂

SKŁADNIKI :
PRZYGOTOWANIE:
  1. Piekarnik rozgrzać do temperatury 180°C, foremkę chlebową (24cmx11cm), wyłożyć papierem pergaminowym
  2. Płatki owsiane i siemię lnianę zmiksować w blenderze dla uzyskania mąki
  3. Następnie banana pokroić na plasterki
  4. W dużej misce połączyć wszystkie składniki oprócz banana i dokładnie wymieszać, można również użyć blendera.
  5. Na koniec dodać banana pokrojonego w plasterki, całość dokładnie wymieszać
  6. Masę przelać do foremki wyłożonej papierem pergaminowym
  7. Chlebek zapiekać około 35-45 minut a następnie sprawdzić za pomocą testu suchego patyczka
  8. Odstawić do ostygnięcia, aby chlebek można było pokroić, inaczej się rozpada
PRZYGOTOWANIE NA THERMOMIX:
  1. Piekarnik rozgrzać do temperatury 180°C, foremkę chlebową (24cmx11cm), wyłożyć papierem pergaminowym
  2. Do naczynia miksującego dodać płatki owsiane i siemię lnianę zmiksować 6s/obrt.10
  3. Dodać wszystkie pozostałe składniki w tym banana pokrojonego na plasterki i zmiksować 20s/obrt. 2
  4. Masę przelać do foremki wyłożonej papierem pergaminowym
  5. Chlebek zapiekać około 35-45 minut a następnie sprawdzić za pomocą testu suchego patyczka
  6. Odstawić do ostygnięcia, aby chlebek można było pokroić, inaczej się rozpada

 

Jeśli podobają ci się nasze przepisy zapraszamy do Świata naszych Diet

Sklep Food Harmony 

Sprawdź poniżej nasz przykładowy jednodniowy jadłospis

i jeżeli ci się spodoba – do dzieła 🙂 zakup nasze diety i w końcu OBUDŹ SIĘ DO ŻYCIA! Nikt za ciebie tego nie zrobi, my też, ale na pewno pomożemy i w razie potrzeby wesprzemy poradą 🙂

Zapraszamy również do dołączenia do naszej grupy na Facebooku – Diety na Thermomix W grupie moc 🙂

Dieta Wegetariańska, często pytacie co jeść, jak łączyć ze sobą białko, tłuszcze i węglowodany? Skąd czerpać najwięcej roślinnego białka? Przychodzimy z pomocą, dla wszystkich wegetarian lub osób które zastanawiają się nad taką dietą, wychodzimy naprzeciw i udostępniamy dla was

przykładowy dzień naszej diety DIETY WEGETARIAŃSKIEJ NA THERMOMIX 2000kcal 🙂