Jesteśmy zdecydowanie fankami burgerów bez bułek. 🙂 A burger z awokado to jeden z naszych ulubionych! Najlepszy na śniadanie, przekąskę jak również kolację. Mnóstwo białka i zdrowych tłuszczy + dodatek boczusiu do smaczku! 😉 Pychotka! Jest to zarazem posiłek białkowo-tłuszczowy, który doda energii i przyspieszy nasz metabolizm. Jeżeli jesteś fanem kolorowych FIT kanapeczek, spróbuj koniecznie nasz hit Wege sandwich z kalafiora. Podbił serca wielu osób i czeka również na Ciebie! 😉

Więcej na temat diety paleo znajdziecie tutaj Dieta białkowo tłuszczowa, czyli paleo.

„Burger w wersji FIT

SKŁADNIKI:
  • Awokado – 1 szt.
  • Pomidor – 1 plaster
  • Czerwona cebulka – 1 plaster
  • Szpinak lub sałata – kilka liści
  • Boczek – 2 cienkie plastry
  • 1 jajko – 1 szt.
  • Musztarda francuska – 2 łyżeczki
  • Sól – szczypta
  • Pieprz – szczypta
  • Chili – szczypta
PRZYGOTOWANIE:
  1. Piekarnik rozgrzewamy do temp. 180°C.
  2. Wkładamy do piekarnika plastry boczku ułożone na papierze pergaminowym. Można również podsmażyć boczek na patelni razem z jajkiem.
  3. Jajko rozbijamy na patelni tak, aby żółtko nie wypłynęło i przygotowujemy jajko sadzone.
  4. Awokado obieramy, przekrawamy na pół i wyjmujemy pestkę.
  5. Każdą połówkę awokado smarujemy w środku łyżeczką musztardy.
  6. Na jednej połówce układamy kolejno: liście szpinaku, boczek, jajko, plaster pomidora, czerwoną cebulkę. Doprawiamy solą, pieprzem i chili.
  7. Zamykamy drugą połówką awokado.
  8. Burger gotowy.

Smacznego! 🙂

Fanów awokado zapraszamy do przetestowania Avo-jajo na chlebku domowym.

Jeśli podobają Ci się nasze przepisy, to zapraszamy do świata naszych diet!

Sklep Food Harmony