Dietetyczne, lekkie śniadanko na słodko. Kasza gryczana jest bardzo odżywcza, poprawia trawienie, ma niski indeks glikemiczny i jest bezglutenowa. Ze względu na swoje wspaniałe właściwości polecana jest w różnych programach detoksykacyjnych. Nietypowe połączenie na dobry start dnia 🙂 Jeśli lubicie eksperymentować z kaszą gryczaną, koniecznie musicie zerknąć do naszego artykułu  Kasza Gryczana na 10 Sposobów

Kasza gryczana pojawia się w wielu  posiłkach w naszych DIETACH NA THERMOMIX. Za każdym razem proponujemy ją w inny sposób, tak abyście nauczyli wykorzystywać różne składniki w swojej diecie i aby dania były w pełni wartościowe!

Możesz już dziś zacząć zdrowo się odżywiać z nami. Wypróbuj jedną z naszych diet i zobacz zmiany już po tygodniu. Nasze diety są idealne dla alergików, nie zawierają glutenu, nabiału i białego cukru. TAK – walczymy razem z uzależnieniem od cukru 🙂 Dodatkowo poznacie pyszne fit desery, które nie tylko zastąpią wam słodycze, ale również są przygotowane tak aby były pełnowartościowym posiłkiem.

NIE CZEKAJ – KUP TERAZ

SKŁADNIKI (3 porcje):
  • 300 g niepalonej kaszy gryczanej
  • 2-3 jabłka (około 300 g)
  • 1 łyżeczka ksylitolu (opcjonalnie)
  • 2 łyżki masła klarowanego
  • 4 śliwki suszone
  • cynamon do smaku
PRZYGOTOWANIE:
  1. Kaszę gryczana namaczać najlepiej przez noc lub minimum 2 godziny
  2. Kaszę gryczaną gotujemy aldente*, zerknij na wskazówki na opakowaniu
  3. Jabłka ścieramy na tarce na grubych oczkach
  4. Na patelni rozpuszczamy masło klarowane, dodajemy ugotowana kaszę, starte jabłko, cynamon i ksylitol. Podduszamy przez kilka minut, aby kasza przeszła smakiem jabłek i cynamonu. Na koniec dodajemy pokrojone śliwki suszone.   I tak powstaje sycące śniadanko lub pyszny słodki lunch 🙂

* Kaszę gryczaną najlepiej jest namoczyć na noc, skróci to czas gotowania.

Kasza gryczana świetnie sprawdza się również w smoothie na śniadanie  – Śliwkowy Metabolizm – taki koktajl napełni cię do syta 🙂

 

PRZYGOTOWANIE NA THERMOMIX:
  1. Kaszę gryczana najlepiej jest namoczyć przez noc lub minimum 2 godziny
  2. Do kielicha wlewamy 1000 ml wody, nakładamy koszyczek, wsypujemy kaszę, gotujemy 20 min./ 100C/ obrt. 4
  3. Ściągamy koszyczek i myjemy naczynie
  4. Obieramy jabłka ze skórki dodajemy do Thermomix razem ze śliwkami i cynamonem, rozdrabniamy 3s/obrt.5
  5. Do naczynia dodajemy kaszę i masło klarowane podgrzewamy 2min/100C/obrt wsteczne 0.5

Pamiętajcie, że w naszym sklepie możecie kupić diety, w tym diety na Thermomix, które idealnie nadają się dla alergików i osób nie tolerujących glutenu i nabiału. Dodatkowo diety nie uwzględniają białego cukru. TAK – walczymy razem z uzależnieniem od cukru 🙂 Dzięki nam poznacie pyszne fit desery, które nie tylko zastąpią wam słodycze, ale również są przygotowane tak aby były pełnowartościowym posiłkiem.

NIE CZEKAJ – KUP TERAZ

Zapraszamy również do dołączenia do naszej grupy na Facebooku – Diety na Thermomix W grupie moc 🙂

Sprawdź nasz przykładowy jednodniowy jadłospis

i jeżeli ci się spodoba – do dzieła 🙂 zakup nasze diety i w końcu OBUDŹ SIĘ DO ŻYCIA! Nikt za ciebie tego nie zrobi, my też, ale na pewno pomożemy i w razie potrzeby wesprzemy poradą 🙂