Smoothie i napoje

Le艣ne smoothie bowl

Kto nie lubi lata i wszystkiego czego ono przynosi, a przede wszystkim bogactwa z naszych polskich las贸w? No chyba nie ma takiej osoby.聽馃槈聽 Bor贸wki, maliny i jagody to jedne z naszych ulubionych owoc贸w. Nie tylko maj膮 niski indeks glikemiczny, ale tak偶e zawieraj膮 du偶膮 dawk臋 witamin, minera艂贸w i antyoksydant贸w. Jedz je codziennie, a Tw贸j organizm Ci za to podzi臋kuje. Gdy ko艅czy si臋 na nie sezon, warto je zamrozi膰 i mie膰 pod r臋k膮, kiedy tylko przyjdzie Ci ochota na zdrow膮 porcj臋 czego艣 s艂odkiego. Smoothie bowl nie tylko wspaniale nadaje si臋 na 艣niadanie w upalne dni, ale tak偶e jako wspania艂a fit przek膮ska.

SK艁ADNIKI:
  • Mro偶ony banan
  • Maliny
  • Jagody
  • Je偶yny
  • Siemi臋 lniane 鈥 1 艂y偶eczka
  • Woda
PRZYGOTOWANIE:
  1. Wszystkie sk艂adniki wrzucamy do blendera i miksujemy na g艂adk膮 mas臋.
  2. Przek艂adamy do miseczki i posypujemy ulubionymi dodatkami.
    My osobi艣cie uwielbiamy po艂膮czy膰 le艣ne smoothie bowl z聽czekoladow膮 granol膮 na kaszy gryczanej. Wzbogaci to jeszcze nasz膮 porcj臋 o dodatkow膮 dawk臋 b艂onnika i bia艂ka.Jedz na zdrowie szczeg贸lnie wtedy, gdy jest sezon na nasze owoce le艣ne. W ko艅cu to nasze bogactwo narodowe.聽馃檪

Le艣ne smoothie bowl

Poka偶 wi臋cej

Food Harmony

Health Coach z Instytutu Zdrowia i Od偶ywiania w Nowym Yorku

Warto przeczyta膰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Przeczytaj r贸wnie偶

Close
Back to top button
Close