Omlet na śniadanie to jeden z ulubionych pomysłów, wcześniej na okrągło robiłyśmy omlet kokosowy. Przepis znajdziesz Bezglutenowy omlet kokosowy. A teraz przyszedł czas na wersję owsianą, z wanilią. Ostatnio w ogóle praktykujemy i kombinujemy z szybkimi daniami, bo jak wiadomo większość z nas, nie ma czasu na gotowanie, w tym jeszcze zdrowe. Z pomocą przychodzą nasze przepisy oraz diety 🙂 Jeżeli chcesz nauczyć się gotować szybko i smacznie zerknij na nasze tygodniowe plany dietetyczne, przygotowane z myślą o każdej osobie, która chciałaby przejść na zdrowy styl życia. Nam zajęło to kiedyś sporo czasu, ale z naszymi dietami TOBIE UDA SIĘ ZNACZNIE SZYBCIEJ! Więc info: DIETY FOOD HARMONY

A wracając do omletów,:) najlepsze są takie, gdzie wcześniej ubija się białka itd., ale z racji pośpiechu, najczęściej robimy szybki mix wszystkich składników i też wychodzi pyszny, pulchny omlet. Wersję owsianą bardzo lubią dzieci, u nas sprawdza się u roczniaka i czterolatka 🙂 Polecamy spróbować i zachęcamy oczywiście do obserwowania naszej strefy poświęconej właśnie dzieciom – ZDROWY DZIECIAK – PRZEPISY

Uwielbiamy kolorowe poranki

Polecamy również szybkie zakupy w sklepie internetowym EKOCHATKA  – jest to nasz nowy partner i ulubiony sklep ekologiczny w Krakowie oraz online 🙂  świetne produkty, wspaniała obsługa i dobre ceny.

Szybkie zakupy z dostawą do domu na terenie całej Polski:)  


SKŁADNIKI:
  • 50 g mąka owsiana*
  • 2 jajka
  • Łyżeczka miodu
  • Płaska łyżeczka ekstraktu z wanilii lub sproszkowana wanilia
  • 2 szczypty sody oczyszczonej
  • Garść ulubionych owoców (np. maliny, ostrężyny, borówki)
  • Kilka listków świeżej miety
  • płaska łyżeczka olej kokosowy

*zamiast mąki owsianej można użyć płatków owsianych i zmiksować na mąkę

PRZYGOTOWANIE:
  1. Do blendera przekładamy wszystkie składniki oprócz owoców i mięty. Miksujemy na gładką konsystencję. Powinna wyjść masa zbliżona do naleśnikowej, trochę bardziej gęsta*
  2. Na patelni rozpuszczamy olej kokosowy (można zastąpić masłem klarowanym), wylewamy masę równomiernie na całą patelnię. Smażymy z obu stron, aż się lekko zarumieni
  3. Przekładamy na talerz, dekorujemy ulubionymi, najlepiej sezonowymi owocami i miętą.
    Dla fanów jeszcze słodszych śniadań, można skropić miodem lub syropem klonowym
    Można też po prostu posmarować omlet dżemem …

*Gęstość masy zależy od wielkości jajek, jeżeli wyjdzie za rzadka dodaj odrobinę więcej mąki, jeżeli za gesta, można dodać odrobinę dowolnego mleka roślinnego

Miłego dnia:)
Harmonki

Jeżeli nie umiesz samodzielnie planować posiłków, a zdrowe odżywianie to ciągle problem, który planujesz rozwiązać – chętnie pomożemy! Sprawdź nasze diety na Thermomix i nie tylko i w końcu zacznij cieszyć się zdrowiem i dobrym samopoczuciem!

DIETY FOOD HARMONY

WARSZTATY KULINARNE – ZOBACZ TUTAJ