Wreszcie zima! I choć za oknem cudnie biało i chciałoby się śmigać na sankach, nartach, desce czy łyżwach albo lepić bałwany i walczyć na śnieżki, to często właśnie w tym okresie brakuje nam energii i spada nam odporność.

Dlatego mamy dla Was Trzy Kolory Zimy, czyli smaczne, naładowane witaminami, łatwe do przyrządzenia w zimie smoothies. Zimowe koktajle też mogą być pyszne i na pewno pomogą Wam podnieść odporność i naładować się energią, by móc w pełni korzystać z zimy.

Mandarynkowe Na Zdrowie

Chyba najłatwiejszy i najszybszy koktajl zimowy, a na dodatek smakuje każdemu.

SKŁADNIKI:
  • Mandarynki – 6 szt. (390 g)
  • Banan  – 1 szt. (120 g)
  • Kiwi – 1 szt. (75 g)
  • Imbir w kawałku –  10 g
  • Woda – 175 ml
PRZYGOTOWANIE:
  1. Wszystkie owoce i imbir obieramy.
  2. Dodajemy  wody i dokładnie blendujemy.
PRZYGOTOWANIE NA THERMOMIX:
  1. Owoce i imbir obieramy.
  2. Wszystkie składniki wkładamy do naczynia miksującego. Miksujemy 30 s/obr. 10.

Szpinakowa Bomba Witaminowa

Ten orzeźwiający zielony koktajl jest łatwy do przygotowania w zimie i wręcz naszpikowany witaminami oraz mikro- i makroelementami.

SKŁADNIKI:
  • Szpinak świeży – 3 garście (75 g)
  • Ogórek gruntowy – 1 szt. (75 g)
  • Kiwi – 1 szt. (75 g)
  • Imbir w kawałku – 10g
  • Sok z połowy cytryny – 1,5 łyżki  (10 g)
  • Dzika róża sproszkowana – 1 łyżeczka (5 g)
PRZYGOTOWANIE:
  1. Szpinak dokładnie myjemy.
  2. Kiwi, ogórka i imbir obieramy i kroimy na kawałki.
  3. Wszystkie składniki dokładnie blendujemy.
PRZYGOTOWANIE NA THERMOMIX:
  1. Szpinak dokładnie myjemy.
  2. Kiwi, ogórka i imbir obieramy i kroimy na kawałki.
  3. Wszystkie składniki wkładamy do naczynia miksującego. Miksujemy 30 s/obr. 10.

Kokosowe Szaleństwo

Smak lodów w zimie? Oj tak! Z tym przepisem na zdrowy, gęsty smoothie o smaku pina-banana-colady, nie zabraknie Wam lata w zimie. Można się rozpłynąć!

SKŁADNIKI:
  • Mleko kokoseowe zamożone – 150 g
  • Banan mrożony – 1 szt. (90 g)
  • Anans mrożony – 100 g
  • Sok z połowy cytryny – 1,5 łyżki (10 g)
  • Cynamon – szczypta do posypania
  •  Wiórki kokosowe – szczypta do posypania
PRZYGOTOWANIE:
  1. Mleko kokosowe mrozimy w woreczkach do lodów.
  2. Ananasa obieramy i kroimy w kostki. Tak przygotowanego mrozimy w woreczkach śniadaniowych.
  3. Banany obieramy i kroimy na połówki. Mrozimy je w woreczkach śniadaniowych.
    Tak przygotowane składniki będą smacznym dodatkiem do różnych smoothies przez całą zimę.
  4. Wszystkie składniki dokładnie blendujemy. Przed podaniem koktajl posypujemy wiórkami kokosowymi i cynamonem.
PRZYGOTOWANIE NA THERMOMIX:
  1. Mleko kokosowe mrozimy w woreczkach do lodów.
  2. Ananasa obieramy i kroimy w kostki. Tak przygotowanego mrozimy w woreczkach śniadaniowych.
  3. Banany obieramy i kroimy na połówki. Mrozimy je w woreczkach śniadaniowych.
    Tak przygotowane składniki będą smacznym dodatkiem do różnych smoothies przez całą zimę.
  4. Wszystkie składniki wkładamy do naczynia miksującego. Miksujemy 30 s/obr. 10. Przed podaniem koktajl posypujemy cynamonem i wiórkami kokosowymi.

Sprawdź poniżej nasz przykładowy jednodniowy jadłospis i jeżeli Ci się spodoba – do dzieła! 🙂 Zakup nasze diety i w końcu OBUDŹ SIĘ DO ŻYCIA! Nikt za Ciebie tego nie zrobi – my też nie, ale na pewno pomożemy i w razie potrzeby wesprzemy poradą! 🙂

KUP TERAZ

Zapraszamy również do dołączenia do naszej grupy na Facebooku – Diety na Thermomix W grupie moc! 🙂

Dieta Wegetariańska – często pytacie co jeść, jak łączyć ze sobą białko, tłuszcze i węglowodany. Skąd czerpać najwięcej roślinnego białka? Przychodzimy z pomocą dla wszystkich wegetarian lub osób, które zastanawiają się nad taką dietą! Wychodzimy Wam naprzeciw i udostępniamy dla Was przykładowy dzień naszej diety DIETY WEGETARIAŃSKIEJ NA THERMOMIX 2000 kcal 🙂