Śniadania

Szybkie śniadanie z patelni – kasza jaglana z warzywami

Uczucie lekkości, dobre samopoczucie i to, że codziennie jesteś bliżej celu – to cechy zdrowego odżywiania i dobrze dobranej diety. Nam zdrowe odżywianie zmieniło życie. 🙂 Na naszym blogu staramy się przekazać jak najwięcej informacji i pomysłów, które ułatwią Wam organizację. Proste szybkie i smaczne przepisy to podstawa naszej kuchni. 🙂

Kaszotto na śniadanie – zdrowy początek dnia!

SKŁADNIKI (2 porcje):
  • Kasza jaglana – 100 g
  • Cebula – 1 szt.
  • Papryka czerwona – 1 szt. (ok. 150 g)
  • Cukinia – 1/2 szt. (ok. 100 g)
  • Pomidorki koktajlowe – 10 szt.
  • Cebula dymka
  • Masło klarowane
  • Sól – szczypta
  • Pieprz – szczypta
  • Bazylia suszona – szczypta
  • Chil – szczypta
PRZYGOTOWANIE:
  1. Kaszę jaglaną płuczemy kilkakrotnie, przelewamy wrzątkiem i przekładamy do garnuszka. Gotujemy w wodzie 1:2 (kasza:woda), aż większość wody się wchłonie.
  2. Przykrywamy pokrywką, zdejmujemy z ognia, odstawiamy na 5 min. Kasza dojdzie wtedy do miękkości, a przy tym będzie sypka.
  3. W międzyczasie szatkujemy cebulę, następnie dusimy ją na maśle klarowanym, aż się zarumieni.
  4. Dodajemy paprykę i cukinię pokrojoną w kostkę i pomidorki koktajlowe przekrojone na połówki. Doprawiamy szczyptą bazylii, solą i pieprzem.
  5. Mieszamy, dusimy przez kilka minut, aż składniki lekko zmiękną.
  6. Dodajemy kaszę jaglaną i mieszamy.
  7. Przekładamy do miseczek, posypujemy chili i poszatkowaną cebulką dymką.

Smacznego!

Pokaż więcej

Food Harmony

Health Coach z Instytutu Zdrowia i Odżywiania w Nowym Yorku

Warto przeczytać

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close