Sezon na dynię w pełni, wiec pora wykorzystać sezonowe warzywa. ☺ Teraz jedno z naszych ulubionych wegetariańskich curry. Choć trzeba chwilkę zaczekać, aby się nim rozkoszować, jego przygotowanie naprawdę zajmuje 10 minut.
To idealne danie na weekendową kolację, lub spotkanie ze znajomymi. A co więcej, wspaniale nadaje się do walki z uzależnieniem od cukru, podczas pierwszych tygodni Detoksu Cukrowego.
Więcej na ten temat możecie znaleźć na naszej Grupie na Facebooku – Jak odstawić Cukier – Detoks Cukrowy.

Zapraszamy do dołączenia! Codziennie nowinki! ☺ DOŁĄCZ DO NAS

Może Was również zainteresować nasz artykuł – Jak odstawić cukier

Jeśli natomiast jesteście fanami przepisów z wykorzystaniem dyni, ☺ to koniecznie zerknijcie pod linka – Sposób na dynię

Curry to również jeden z posiłków w naszych DIETACH NA THERMOMIX. Za każdym razem proponujemy je w inny sposób, tak abyście nauczyli się wykorzystywać różne składniki w swojej diecie i aby dania były w pełni wartościowe!

Możesz już dziś zacząć zdrowo się odżywiać z nami. Wypróbuj jedną z naszych diet i zobacz zmiany już po tygodniu. Nasze diety są idealne dla alergików, nie zawierają glutenu, nabiału i białego cukru. TAK – walczymy razem z uzależnieniem od cukru! 🙂 Dodatkowo poznacie pyszne fit desery, które nie tylko zastąpią Wam słodycze, ale również są przygotowane tak, aby były pełnowartościowym posiłkiem.

NIE CZEKAJ – KUP TERAZ

Na naszej stronie polecamy również zakupy w sklepie internetowym EKOCHATKA

– zakupy online z dostawą na terenie całej polski.

Świetne jakościowo produkty w dobrych cenach. Nasz nowy partner i ulubiony sklep ekologiczny w Krakowie 🙂 Nie masz czasu na zakupy – problem rozwiązany.
Zrób zakupy w Ekochatce i ruszaj z dietą już dziś 🙂

SKŁADNIKI (na 4 porcje):
  • Dynia – 800 g
  • Cebula – 150 g
  • Pomidory koktajlowe – 600 g
  • Cieciorka namoczona przez noc – 250 g
  • Czosnek – 40 g
  • Imbir – 50 g
  • Mleczko kokosowe – 500 ml
  • Kurkuma w proszku – 1 łyżeczka
  • Sól himalajska – 1 łyżeczka
  • Miód – 1 łyżeczka
  • Natka kolendry
  • Ryż basmati – 200 g
PRZYGOTOWANIE:
  1. W naczyniu żaroodpornym układamy namoczoną przez noc ciecierzycę, dodajemy kawałki dyni i pomidorki koktajlowe.
  2. W blenderze miksujemy wszystkie składniki na sos: czosnek, imbir, kurkumę, miód i sól himalajską.
  3. Następnie dodajemy mleczko kokosowe i ponownie blendujemy.
  4. Ułożone warzywa i soczewicę polewamy sosem.
  5. Zapiekamy przez około 1,5 h w piekarniku w temperaturze 160°C. Można nawet dłużej – curry mają to do siebie, że im dłużej je zapiekamy, tym smaczniejsze się stają. 🙂
  6. W międzyczasie gotujemy ryż według wskazówek na opakowaniu.
  7. Na koniec posypujemy danie poszatkowaną kolendrą i dodatkowo płatkami chili jeśli lubicie ostre smaki. ☺
PRZYGOTOWANIE NA THERMOMIX:
  1. W naczyniu żaroodpornym układamy namoczoną przez noc ciecierzycę, dodajemy kawałki dyni i pomidorki koktajlowe.
  2. Do naczynia miksującego dodajemy wszystkie składniki na sos: czosnek, imbir, kurkumę, miód i sól himalajską. Mielimy 10 s/obr. 10.
  3. Następnie dodajemy mleczko kokosowe i ponownie miksujemy 10 s/obr. 5.
  4. Ułożone warzywa i soczewicę polewamy sosem.
  5. Zapiekamy przez około 1,5 h w piekarniku w temperaturze 160°C. Można nawet dłużej – curry mają to do siebie, że im dłużej je zapiekamy, tym smaczniejsze się stają. 🙂
  6. W międzyczasie do naczynia miksującego dodajemy wody do poziomu 1.
  7. Do koszyczka wsypujemy ryż i dobrze go przepłukujemy pod zimną wodą.
  8. Następnie gotujemy 20 min/100°C/obr. 4 lub tak jak podaje opakowanie.
  9. Na koniec posypujemy poszatkowaną kolendrą i dodatkowo płatkami chili jeśli lubicie ostre smaki.☺

Jeśli podobają ci się nasze przepisy zapraszamy do Świata naszych Diet

Sklep Food Harmony 

Sprawdź poniżej nasz przykładowy jednodniowy jadłospis i jeżeli ci się spodoba – do dzieła 🙂 zakup nasze diety i w końcu OBUDŹ SIĘ DO ŻYCIA! Nikt za ciebie tego nie zrobi, my też, ale na pewno pomożemy i w razie potrzeby wesprzemy poradą 🙂

KUP TERAZ

Zapraszamy również do dołączenia do naszej grupy na Facebooku – Diety na Thermomix W grupie moc 🙂

Dieta Wegetariańska, często pytacie co jeść, jak łączyć ze sobą białko, tłuszcze i węglowodany? Skąd czerpać najwięcej roślinnego białka? Przychodzimy z pomocą, dla wszystkich wegetarian lub osób które zastanawiają się nad taką dietą, wychodzimy naprzeciw i udostępniamy dla was przykładowy dzień naszej diety DIETY WEGETARIAŃSKIEJ NA THERMOMIX 2000kcal 🙂