DeseryZdrowy dzieciak

Wi艣niowo-kokosowa smoothie bowl

Ostatnio panuje moda na smoothie bowls.聽馃檪聽I dobrze, bo jest to 艣wietny spos贸b na zdrowe, szybkie 艣niadanie czy deser. Mo偶na w nich przemyci膰 mn贸stwo zdrowych owoc贸w, warzyw, kasz, superfoods itd. Praktycznie wszystko!聽馃檪聽Aby by膰 zawsze przygotowanym do zrobienia smoothie bowl, warto mie膰 zapas zamro偶onych banan贸w i innych ulubionych owoc贸w. 艢wietna alternatywa kiedy brakuje Ci pomys艂u na zdrowy deser dla Ciebie, dzieciak贸w i ca艂ej rodziny.聽馃檪聽Sprawd藕 te偶 inne pomys艂y na smoothie bowls np.聽Truskawkowa smoothie bowl.聽馃檪

SK艁ADNIKI:
  • Komosa ry偶owa 鈥 1/4 szklanki
  • Mro偶ony banan 鈥 1 szt.
  • Wi艣nie (najlepiej mro偶one) 鈥 3/4 szklanki
  • G臋ste mleko kokosowe 鈥 1/2 szklanki
  • Olej kokosowy 鈥 1 艂y偶eczka
  • Syrop z czarnego bzu (opcjonalnie)
  • Ksylitol 鈥 do smaku
PRZYGOTOWANIE:
  1. Komos臋 ry偶ow膮 zalewamy wrz膮tkiem i odstawiamy na p贸艂 godziny. Mo偶na r贸wnie偶 u偶y膰 ugotowanej komosy, je偶eli masz ju偶 gotow膮.
  2. Wszystkie sk艂adniki nast臋pnie przek艂adamy do blendera i miksujemy na g艂adko.
  3. Dla pi臋knego koloru dodajemy syrop z czarnego bzu w ilo艣ci wedle uznania.聽馃檪聽My doda艂y艣my oko艂o 2 艂y偶ki.

Je偶eli u偶yjesz mro偶onych owoc贸w, powstanie pyszny mro偶ony deser.聽馃檪聽Smacznego!

Wi艣niowo-kokosowa smoothie bowl

Wi艣niowo-kokosowa smoothie bowl

Poka偶 wi臋cej

Food Harmony

Health Coach z Instytutu Zdrowia i Od偶ywiania w Nowym Yorku

Warto przeczyta膰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Przeczytaj r贸wnie偶

Close
Back to top button
Close