Wiele osób prosi o przykładowy jeden dzień naszej diety do wglądu. Wychodzimy naprzeciw i udostępniamy dla was przykładowy dzień naszej diety ZDROWY START 🙂

Jest to dieta od której polecamy zacząć, jeżeli chcesz zdrowo się odżywiać i nie wiesz jak komponować posiłki, jakich produktów używać, czym urozmaicić swoją dietę.

„Dieta na dobre samopoczucie”

Więcej informacji o samych dietach i o nas znajdziecie w naszym poprzednim wpisie Dlaczego nasze diety działają?
oraz w naszym sklepie internetowym: SKLEP

Nasze diety składają się z 4 lub 5 posiłków dziennie. Pojedyncze przepisy w konkretnej diecie powtarzają się np. ciasto na deser, pesto, chlebek czy smarowidło. Spowodowane jest to po prostu wygodą. W końcu nie chcemy spędzać za dużo czasu w kuchni 🙂

W większości przepisy są całkowicie przystosowane na Thermomix. Jak wiadomo nie wszystko da się zrobić w tym cudownym urządzeniu, dlatego też okazjonalnie używamy piekarnika, garnków, deski do krojeniu, miski do mieszania etc. Ale przygotowując diety staramy się dobrać potrawy tak, aby w jak największym stopniu wykorzystać Thermomisia 🙂 Dieta ZDROWY START dostępna jest również w wersji nie na Thermomix 🙂 Pod każdą konkretną dietą znajdziecie dokładny opis, który warto przeczytać przed zakupem diety.

Większość przepisów dostosowana jest pod 1 porcję, zdarzają się tez 2-3 porcje wykonywane naraz – jest to spowodowane wygodą i możliwościami TM. A większość takich potraw można zawekować lub zamrozić, jeżeli nie masz się z kim podzielić 🙂

W naszych dietach zjesz zdrowo i pysznie, dieta uwzględnia codzienne smoothie i fit deserki, dzięki którym nie poczujecie nawet, że jesteście na diecie!

Wszystkie przepisy są bez glutenu, bez nabiału i bez cukru. Nie używamy żywności przetworzonej, GMO. Dzięki temu nauczysz się wykorzystywać MOC PŁYNĄCĄ Z NATURY!

My od lat staramy odżywiać się jak najbardziej w zgodzie z naturą i uwierzcie, ze efekty są niesamowite – od wyglądu po samopoczucie. Po latach doświadczeń chcemy ułatwić ci drogę do ZDROWIA i WSPANIAŁEGO WYGLĄDU.

CO GWARANTUJĄ NASZE DIETY?

Mogłybyśmy tu wypisywać sporo faktów 🙂 ale skupiamy się na tym co najbardziej was interesuje:

  • spadek wagi
  • przypływ energii
  • promienna cera
  • zwiększenie odporności
  • pyszne jedzonko bez wyrzeczeń 🙂

 

Sprawdź poniżej nasz przykładowy jednodniowy jadłospis i jeżeli ci się spodoba – do dzieła 🙂 zakup nasze diety i w końcu OBUDŹ SIĘ DO ŻYCIA! Nikt za ciebie tego nie zrobi, my też, ale na pewno pomożemy i w razie potrzeby wesprzemy poradą 🙂

KUP TERAZ

Zapraszamy również do dołączenia do naszej grupy na Facebooku – Diety na Thermomix W grupie moc 🙂

DZIEŃ 1

ŚNIADANIE: Avo Jajo na chlebku czysto-ziarnistym + Napar cytrynowo-imbirowy z kurkumą

Wskazówka: Chlebek najlepiej przygotować dzień wcześniej. Wykorzystasz go jeszcze na jedno śniadanie w dniu czwartym. Resztę można pokroić na kromeczki i zamrozić.

Twoja porcja: 2 kromeczki o grubości 0,5 cm + Avo Jajo + Napar

Czas przygotowania: 65 min
Kcal: 348 | B: 22,57 g  | T: 40,5 g | W: 10,29 g

Składniki na chleb czysto-ziarnisty:
• Jaja kurze – 3 sztuki (150 g)
• Dynia, pestki – 3 i 1/3 garści (50 g)
• Sezam, nasiona – 5 łyżek (50 g)
• Siemię lniane- 10 łyżek (100 g)
• Słonecznik łuskany – 10 łyżek (100 g)
• Sól Himalajska – 1 łyżeczka (5 g)

Przygotowanie:

1. Rozgrzać piekarnik do 180°C
2. Foremkę chlebową o wymiarach 25cm x 11 cm wyłożyć pergaminem
3. Wszystkie składniki przełożyć do naczynia miksującego, mieszać 1 min/ obr. wsteczne 2
4. Przełożyć całość do foremki. Piec około 50 minut.
5. Zanim pokroisz, poczekać aż całkowicie wystygnie

Składniki na Avo Jajo (1 porcja):

• Jaja kurze – 2 sztuki (100 g)
• Awokado – 1/2 sztuki (75 g)
• Masło klarowane – 1/2 łyżeczki (4 g)
• Pieprz czarny, suszony – szczypta
• Sól Himalajska – 1/3 łyżeczki (2 g)

Przygotowanie: 

1. Najpierw przygotowujemy jajka sadzone na patelni na maśle klarowanym
2. W międzyczasie awokado przekrawamy na pół i wykrawamy plasterki
3. Kromeczkę chleba kładziemy na talerzu, przykrywamy ją plasterkami awokado i na wierzch kładziemy sadzone jajka
4. Doprawiamy do smaku solą, pieprzem, chili

Składniki na Napar cytrynowo-imbirowy z kurkumą (1 porcja)

• Imbir, korzeń – 1/8 sztuki (5 g)
• Kurkuma, mielona – 1/2 łyżeczki (2 g)
• Woda – 1 szklanka (250 ml)
• Sok z cytryny – 2 łyżki (12 ml)

Przygotowanie:

1. Wyciskamy cytrynę, imbir trzemy lub kroimy w cienkie plastry,
2. Całość zalewamy gorącą wodą. Można dodać miód, jednak pamiętajcie, że 1 łyżeczka to 40 kcal 🙂

II ŚNIADANIE: Domowe Gazpacho

Czas przygotowania: 5 min
Kcal: 96 | B: 5,03 g | T: 1,29 g | W: 21,65 g

Składniki (1 porcja):

• Ogórek – 1/4 sztuki (50 g)
• Papryka czerwona – 1/2 sztuki (120 g)
• Pietruszka, natka – 3/4 łyżeczki (5 g)
• Pomidor – 1 i 3/4 sztuki (300 g)
• Czosnek – mały ząbek (3 g)
• Ocet jabłkowy – 1 łyżeczka (3 ml)
• Pieprz czarny, suszony – szczypta
• Papryka chili, suszona – szczypta
• Sól Himalajska – 1 łyżeczka (5 g)
• Sok z cytryny – 1 łyżka (6 ml)

Przygotowanie:

1. Pomidory sparzyć i obrać ze skórki, paprykę umyć i wydrążyć środek
2. Wszystkie składniki przełożyć do naczynia miksującego, doprawić do smaku solą, pieprzem i chili. Miksować 30s/ obr.10

OBIAD: Krem z batatów

Twoja porcja: 1 porcja

Wskazówka: Jeżeli zostaje Ci zupa, zawekuj ją lub zamroź. Przyda się na przykład w kolejnym tygodniu, kiedy nie będziecie mieli czasu gotować.

Czas przygotowania: 30 min
Kcal: 296 | B: 7,25 g | T: 5,64 g | W: 125,6 g

Składniki (2 porcje):Krem z batatów

• Batat – 3 sztuki (600 g)
• Płatki migdałowe – łyżeczka (10 g)
• Papryka chili, suszona – szczypta
• Sól Himalajska – 2/3 łyżeczki (3 g)

Przygotowanie:

1. Bataty obrać i pokroić w małą kosteczkę
2. Do naczynia miksującego wlać 1000 ml wody i włożyć bataty
3. Gotować 25 min/100°C/obr.1
4. Wylać wodę z naczynia miksującego, włożyć bataty, dodać soli i chili do smaku, miksować 20s/ obr.10
5. Przelać do miseczki i posypać płatkami migdałowymi

PRZEKĄSKA: Szybkie muffinki z jabłkami

Twoja porcja: 2 muffiny (kolejne 2 zostaw na jutrzejsze śniadanie)

Czas przygotowania: 25 min
Kcal: 323 | B: 4,1 g | T: 8,41 g | W: 18,96 g

Składniki (6 porcji):

• Jaja kurze – 2 sztuki (100 g)
• Cynamon – 1 i 1/2 łyżeczki (6 g)
• Banan – 1 sztuka (120 g)
• Jabłko – 1 sztuka (160 g)
• Mleczko kokosowe – 10 i 1/4 łyżki (102 ml)
• Olej kokosowy – 2 i 1/3 łyżki (24 ml)
• Płatki owsiane, bezglutenowe – 3/4 szklanki (90 g)
• Proszek do pieczenia bezglutenowy – 1 łyżeczka (4 g)
• Soda oczyszczona – szczypta

Przygotowanie:

1. Piekarnik rozgrzać do 180℃
2. Do kielicha przełożyć banan, jajka, mleko kokosowe, olej kokosowy, proszek do pieczenia, sodę oczyszczoną, cynamon. Miksować 4 s./ obr. 8
3. Dodać płatki owsiane i pokrojone w kostkę jabłko, zamieszać kopystką
4. Wypełnić pojemniki na muffinki
5. Piec w piekarniku 20 min

KOLACJA: Pstrąg na parze prosto z Chorwacji

Czas przygotowania: 25 min
Kcal: 450 kcal | B: 49,15 g | T: 24,34 g | W: 13,75

Składniki (1 porcja):

• Pstrąg, świeży – 1 sztuka (250 g)
• Cytryna – 2 plastry (15 g)
• Marchew – 1 sztuka (45 g)
• Czosnek – 1 ząbek (5 g)
• Pietruszka, korzeń – 1 sztuka (80 g)
• Sól Himalajska – 1/8 łyżeczki

Dressing:
• Pietruszka, natka – 4 łyżeczki (24 g)
• Sól Himalajska – 1/8 łyżeczki
• Sok z cytryny – 1 łyżka (6 ml)
• Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia – 1 łyżeczka (5 ml)
• Papryka chili, suszona – szczypta

Przygotowanie:

1. Do kielicha wlać 1l wody, zamknąć pokrywę, nałożyć Varomę
2. Na dolną część Varomy wyłożyć papier do pieczenia, tak aby spora jego część wystawała poza Varomę – będziemy musieli związać papier w papilot
3. Pstrąga umyć i obsuszyć, do środka włożyć plasterki cytryny, plasterki czosnku i zawinąć w papilot
4. Korzeń pietruszki i marchewkę dokładnie umyć, obrać i pokroić wzdłuż na słupki grubości ok. 0,5 cm
5. Nałożyć warzywa na górną przystawkę Varomy,
6. Gotować 20minut/ Varoma/obr.1.5
7. Z gotowego pstrąga oddzielić mięso od ości i przełożyć na talerz, posypać poszatkowana natka pietruszki, skropić sokiem z cytryny i przyprawić solą i chili do smaku. Podać z warzywami
Podsumowanie dzień 1:  Energia: 1513 Kcal,    Białko: 88,1 g,    Tłuszcze: 80,18 g,    Węglowodany ogółem: 190,25 g,

SMACZNEGO!

Spodobały ci się nasze przepisy? Zapraszamy do naszego Świata naszych diet 🙂

KUP TERAZ