Sosy, dipy i pasty

Dressing z jagód goji

Mamy dla Was słodko-kwaśny dressing do sałatek naładowany witaminą C. Jagody goji zawierają nawet do 50 razy więcej witaminy C niż pomarańcze. Nazywane są często eliksirem młodości. Są bogate w antyoksydanty i składniki odżywcze. Zawierają 19 aminokwasów. 8 z nich nie jest produkowanych przez organizm ludzki. Goji są bogatym źródłem żelaza, wapnia, cynku, miedzi, fosforu, selenu i germanu, który działa antyrakowo. Dodatkowo stymulują organizm do wytworzenia hormonu wzrostu.

Jak widzisz warto czasem po nie sięgać, gdyż czerpiesz z nich same korzyści. Wspaniale nadają się do sosów, smoothies, dodatków do śniadań, ciast, chleba, czy nawet jako przekąska sama w sobie.

SKŁADNIKI NA DRESSING:
  • Jagody goji – 1 łyżka
  • Oliwa – 1/4 szklanki
  • Sól – szczypta
  • Sok z połówki cytryny
  • Miód – 1 łyżeczka
PRZYGOTOWANIE:
  1. Wszystkie składniki na dressing blendujemy.
  2. Uśmiechamy się do siebie z zadowolenia. 😉

Pokaż więcej

Food Harmony

Health Coach z Instytutu Zdrowia i Odżywiania w Nowym Yorku

Warto przeczytać

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close