Wraz z wrześniem nadeszła pora na jarmuż. Uwielbiamy go w każdej postaci: gotowany na parze, duszony na patelni, masowany czy surowy. Jest to idealne danie do zabrana na lunch do pracy, kolację, czy też śniadanie w połączeniu z jajkiem sadzonym. Wystarczy tylko znaleźć sposób na jarmuż. ☺ Nie masz pomysłu – zmiksuj prosty smoothie Jarmużowe Pole.

Sprawdź tez nasze DIETY NA THERMOMIX i nie tylko. W naszym sklepie czekają diety: ZDROWY START, 5-DNIOWY DETOKS, DIETA WEGETARIAŃSKA CZY DIETA BIAŁKOWO-TŁUSZCZOWA. Wybierz tą, która odpowiada Ci najbardziej. 🙂

NOWOŚĆ NA NASZEJ STRONIE, która ułatwi Wam organizację i zaoszczędzi czas na zakupy! 🙂 Jak widzisz poniżej, z listy składników można bezpośrednio przejść do sklepu internetowego Ekochatka. 🙂 Jest to nasz nowy partner, a zarazem ulubiony sklep ekologiczny w Krakowie – świetne produkty, wspaniała obsługa i dobre ceny. Szybkie zakupy z dostawą do domu na terenie całej Polski! 🙂 Serdecznie polecamy!

SKŁADNIKI (3 porcje):
PRZYGOTOWANIE:
  1. Komosę ryżową dokładnie przepłukujemy i gotujemy przez około 15 min w propocji 1:2 (komosa:woda), aż cała woda wyparuje i komosa zmięknie.
  2. Na rozgrzaną patelnię wrzucamy jarmuż z odrobiną oliwy i soli, delikatnie mieszając, aż puści wodę i zmięknie.
  3. W międzyczasie kroimy pomidorki koktajlowe na pół, ogórki małosolne w plasterki, a awokado w kostkę.
  4. Do pokrojonych warzyw dodajemy ugotowaną komosę i jarmuż.
  5. Wszystko razem mieszamy doprawiając, solą himalajską, oliwą, sokiem z cytryny i płatkami chili.
  6. Całość posypujemy pestkami dyni z chili i miodem.
PRZYGOTOWANIE NA THERMOMIX:
  1. Do naczynia miksującego wlewamy 500 ml wody.
  2. Nakładamy koszyczek, a do niego wsypujemy komosę ryżową.
  3. Następnie nakładamy przykrywkę i nakładkę Varoma, w Varomie umieszczamy liście jarmużu. Gotujemy na parze 10 min/Varoma/obr. 1.
  4. W międzyczasie kroimy pomidorki koktajlowe na pół, ogórki małosolne w plasterki, a awokado w kostkę.
  5. Do pokrojonych warzyw dodajemy ugotowaną komosę i jarmuż.
  6. Wszystko razem mieszamy doprawiając solą himalajską, oliwą, sokiem z cytryny i płatkami chili.
  7. Całość posypujemy pestkami dyni z chili i miodem.

Sprawdź poniżej nasz przykładowy jednodniowy jadłospis i jeżeli Ci się spodoba – do dzieła! 🙂 Zakup nasze diety i w końcu OBUDŹ SIĘ DO ŻYCIA! Nikt za Ciebie tego nie zrobi – my też, ale na pewno pomożemy i w razie potrzeby wesprzemy poradą! 🙂

KUP TERAZ

Zapraszamy również do dołączenia do naszej grupy na Facebooku – Diety na Thermomix W grupie moc 🙂

Dieta Wegetariańska – często pytacie co jeść, jak łączyć ze sobą białko, tłuszcze i węglowodany. Skąd czerpać najwięcej roślinnego białka? Przychodzimy z pomocą dla wszystkich wegetarian lub osób, które zastanawiają się nad taką dietą! Wychodzimy naprzeciw i udostępniamy dla Was przykładowy dzień naszej diety DIETY WEGETARIAŃSKIEJ NA THERMOMIX 2000 kcal 🙂