Wytrawna owsianka z chia i migdałami

Zalety owsianki wszyscy znamy. Jest to idealne śniadanie dodające nam energii,w którym możemy połączyć ulubione smaki 🙂 Dziś wyszła nam całkiem przypadkowo bardzo smaczna wytrawna owsianka z chia, które są dodatkowo bogatym źródłem kwasów Omega-3 oraz błonnika. Zapewni nam to uczucie sytości na cały poranek. Namoczone migdały są łatwiej przyswajalne, są bogatym źródłem białka oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych. Smakują również zdecydowanie lepiej!

Power śniadanie 🙂

SKŁADNIKI:
  • pół szklanki płatków owsianych bezglutenowych
  • garść namoczonych przez noc migdałów
  • łyżeczka chia
  • 2-3 szczypty soli himalajskiej
  • mleko roślinne
PRZYGOTOWANIE:

Płatki owsiane i chia przekładamy do garnuszka, zalewamy mlekiem i zostawiamy kilka minut, aż zmiękną. Dodajemy soli do smaku. Sól wydobywa z owsianki pyszny smak. Następnie podgrzewamy aż całość zgęstnieje.
Dodajemy migdały. Mieszamy.
Jeżeli całość jest za gęsta dodajemy jeszcze mleka.
Dekorujemy odrobina kakao, płatków kokosowych i żurawiny lub po prostu ulubionymi orzechami.

Smacznego 🙂

Jeżeli lubisz owsiankę sprawdź koniecznie nasz owocowy przepis: słoneczna owsianka z pomarańczami i granatem

Interesujesz się zdrowym stylem życia i nie wiesz jak zacząć?

Zapraszamy na nasz październikowy FIT WEEKEND w SPA – będzie zdrowo, będzie pysznie i będzie duża dawka energii na dobry start 🙂

FIT WYJAZD OCZYSZCZAJĄCY-detox-dieta-fitness-relaks

 

Wytrawna owsianka z chia i migdałami

Wytrawna owsianka z chia i migdałami

Zalety owsianki