Przek膮skiSa艂atki

Awokadowy ogr贸d

艁atwo, szybko i przyjemnie!聽馃檪聽Wspania艂a wiosenno-letnia przek膮ska. Idealne po艂膮czenie dobrych t艂uszcz贸w z bia艂kami. Pomimo tego, 偶e awokado to jeden z najbardziej kalorycznych owoc贸w, to w jego mi膮偶szu znajduje si臋 sporo jednonienasyconych t艂uszcz贸w, kt贸re daj膮 uczucie syto艣ci, a tym samym przyczyniaj膮 si臋 do zwi臋kszenia tempa metabolizmu i zmniejszenia masy cia艂a.聽馃檪聽Czego chcie膰 wi臋cej od przek膮ski?聽馃槈

SK艁ADNIKI:
  • Awokado 鈥 2 szt.
  • Dowolne kie艂ki
  • Roszponka
  • Sezam
  • Chili
  • Limonka
HUMUS:
  • Ugotowana ciecierzyca 鈥 200 g
  • Sok z cytryny do smaku
  • Czosnek 鈥 1 z膮bek
  • Sezam 鈥撀1 艂y偶eczka
  • S贸l 鈥 szczypta
  • Oliwa z pierwszego t艂oczenia 鈥撀3 艂y偶ki
  • Woda
PRZYGOTOWANIE:
  1. Zaczynamy od przygotowania humusu. Najlepiej jest ciecierzyc臋 namoczy膰 na noc i nast臋pnego dnia ugotowa膰. Je艣li chcecie zaoszcz臋dzi膰 czas, mo偶na te偶 u偶y膰 ju偶 ugotowanej ciecierzycy w zalewie.
  2. Nast臋pnie wszystkie sk艂adniki na humus blendujemy do powstania g艂adkiej masy.
  3. Awokado przekrawamy na p贸艂, wyjmujemy pestk臋 i oddzielamy od sk贸rki. Nast臋pnie skrapiamy sokiem z limonki i posypujemy chili i sezamem.
  4. Po艂贸wki awokado faszerujemy humusem, posypujemy roszponk膮 i kie艂kami.
  5. Zdrowa przek膮ska gotowa w kilka minut, a swoim wygl膮dem zachwyci nie jednego. Dla lepszego efektu mo偶na przyozdobi膰 danie jadalnymi kwiatami.

Awokadowy ogr贸d

Poka偶 wi臋cej

Food Harmony

Health Coach z Instytutu Zdrowia i Od偶ywiania w Nowym Yorku

Warto przeczyta膰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Przeczytaj r贸wnie偶

Close
Back to top button
Close